Dalyje rinkų šių kvepalų populiarumas krito, todėl Chanel kompanija norėdama atgauti pozicijas kvepalų rinkoje ir pritraukti naująją kvepalų vartotojų kartą nusprendė sukurti naują reklamos kompaniją. Pagrindinis šios reklaminės kampanijos akcentas buvo filmo "Mulin Ružas" režisieriaus Bazo Lurhmanno sukurtas trijų minučių reklaminis klipukas. Pagrindinį vaidmenį šiame trijų minučių filme atliko gerai žinoma aktorė Nicole Kidman.

Trumpasis filmas yra trumpa pelenės istorija. Šiame filme-reklamoje pasakojama apie žinomą visame pasaulyje moterį, kuri bėga nuo gaujos paparacių. Sprukdama nuo jų jį įšoka į taksi, kuriame susipažįsta su jaunu brazilų tautybės rašytoju. Jo vaidmenį atliko žymus Brazilijoje aktorius Rodrigo Santoro. Keista, kad šis rašytojas neatpažino visame pasaulyje žinomos žvaigždės. Jie susipažino ir kartu praleido romantišką savaitgalį.
Nors šis filmas yra reklama, Chanel prekiniai simboliai ir pavadinimas yra matomi vos kelis kartus. Vieną kartą Chanel kvepalų pavadinimą galime trumpai pamatyti, kai veiksmas vyksta verandoje, kartais logotipas pasirodo fone ir paskutinį kartą pačioje klipo pabaigoje. Klipas pasibaigia scena, kurioje brangakmenių apsuptyje sužiba „Chanel“ pavadinimas. Nors tai yra reklama, šį klipą galima pavadinti tikru meno kūriniu. Šio filmuko tikslas buvo sukelti žmonėms gilias emocijas ir parodyti, kokie prabangūs yra šie šios kompanijos kvepalai.
Šiandieniniame pasaulyje reklama yra visur. Taigi, pasiekti geidžiamo kliento mintis ir sąmone darosi vis sunkiau. Kompanijos imasi vis įdomesnių, išradingesnių ir brangesnių būdų. Šis Chanel kompanijos filmas kainavo net 18 milijonų dolerių. Tai pakankamai didelė suma kvepalų reklamai. Ar esate matę panašių brangios kvepalų reklamos pavyzdžių?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą